Jobs
Locuri de muncă
WORKSHOP "Meet your EU job"
Centrul Europe Direct București din cadrul IER, în parteneriat cu Rețeaua europeană Eures din cadrul ANOFM organizează vineri, 26 octombrie, evenimentul „Meet your EU Job”. Evenimentul va începe la orele 10:00 și va avea loc în Sala de conferințe de la etajul 4.
Evenimentul va avea un caracter practic. Pe durata activității, studenții vor beneficia de sprijin din partea consilierilor EURES în ceea ce privește: redactarea unui CV European de success pe portalul Eures, descoperirea propriilor abilități și competențe, luarea deciziilor referitoare la traseul profesional, identificarea oportunităților existente pe piața muncii din Europa și vor primi informații privind locurile de muncă din cadrul instituțiilor Uniunii Europene.
Doritorii se pot înregistra aici.
Îi așteptăm cu drag pe studenți la eveniment!
SEMINAR DE CARIERE la TransLogistica EXPO
Vă invităm la seminarul de cariere din cadrul ediției a 4-a a Târgului de Joburi și Cariere din cadrul Salonului Internațional de Transporturi și Logistică - TransLogistica EXPO.
Evenimentul va avea loc în data de 28.09, ora 10:00.
Aproape 20 de unități de învățământ, universități, centre de formare, școli profesionale, învățământ dual, și-au manifestat interesul de a participa cu profesorii, elevii și studenții lor la acest seminar în cadrul căreia formatori (profesori universitari, traineri) - angajatori (responsabili resurse umane) și cursanți (studenți, elevi) dezbat probleme din educație în scopul de a găsi metodele care pot face pregătirea cât mai aplicată, iar tranziția către angajare simplă și eficientă.
Până la acest moment am invitat și mare pare au confirmat:
- Univ. Politehnică București - Facultatea de Transport; Facultatea Româno-Americană - Logistică; A.S.E. - Facultatea de Relații Economice Internaționale; Universitatea Valahia; Facultatea de Automatica și Calculatoare; Universitatea Tehnică de Construcții; Facultatea de Automatica și Informatică Aplicată - Hyperion; Universitatea Transilvania - Brașov; Facultatea de Mecanică și Tehnnologie - Universitatea din Pitești; Universitatea Artifex; Universitatea Bioterra din București; Centrul Național de Dezvoltarea a Învățământului Profesional; Școala Profesională Germană; Școala Metropolitană București.
Internship @2Checkout
Continuăm seria șezătorilor alături de 2Checkout - formerly Avangate.
Îi știam înainte sub denumirea de Avangate, dar acum și-au schimbat numele și vor să își mărească echipa. În plus, vor să povestească mai multe despre un domeniu aflat la mare căutare pe piața muncii: IT.
Dacă domeniul IT-ului este cel în care ți-ai dori să te dezvolți, atunci ne întâlnim pe 12 iunie.
Rezervă-ți locul aici.
Cu siguranță ai auzit de Assassin’s Creed sau Ghost Recon Wildlands, așa că te invităm să participi și să-ți depui CV-ul pentru job-ul de Video Game Tester în cadrul unui eveniment unde ai ocazia să cunoști o parte din echipa Ubisoft!
Ți-am pregătit o sesiune AMA unde poți afla lucruri interesante despre industria gaming, cât și despre posibilitățile de carieră și dezvoltare în Ubisoft.
Pentru că vrem să ni te alături în cadrul echipei noastre, primele zece CV-uri depuse vor fi premiate, dar am pregătit și o tombolă pentru restul participanților!
Temele discuției:
- viitorul testării
- jobul de video game tester
- posibilități de carieră la Ubisoft
- atmosfera și viața la Ubisoft
- Q&A
Te așteptăm pe 25 Aprilie, ora 11.00 în sala B 1.2!
Ubisoft, unul dintre liderii în entertainment, cu un portofoliu bogat de branduri cunoscute la nivel mondial, angajează pentru studioul din București, Video Game Tester.
Eroii noștri au un caracter puternic. Plini de vise și pregătiți să înfrunte orice provocare pentru a le îndeplini. La fel sunt și membri echipelor noastre. Printr-un mix de pasiune și performanță, aceștia aduc idei la viață și crează noi lumi imersive în care să poți evada pentru noi aventuri și oportunități.
Dacă ești pasionat de jocuri, comunicativ, student și ai cunoștințe intermediare de limba engleză, aplică pentru rolul de Video Game Tester și te poți alătura echipei noastre.
Primăvara ta începe cu ENGIE!
Bifează în calendar datele de 20 si 26 aprilie pentru întâlnirea cu specialiștii de la ENGIE. Aceștia te invită la sediul lor pentru a-ți raspunde curiozităților, a socializa și a vă distra. Mai mult decât atât, prin evenimentele Open Doors vei putea afla despre oportunitățile de carieră și vei descoperi atmosfera de lucru din cadrul companiei.
Primul pas in cariera ta la ENGIE poate fi deja făcut. Mai multe detalii
ABS Laundry Business Solutions is looking for a Senior Java software specialist!
If you are passionate about software, you like to keep up to date on the latest trends and technologies and your working experience is outstanding, then apply now and you will be invited at ABS's headquarters. Apply here
Ziua Porților Deschise - WIPRO ROMÂNIA
Oportunitățile vin la dublu la Wipro România! Pe 7 și pe 13 Decembrie au loc două evenimente Open Doors, în urma cărora poți pleca acasă cu jobul visurilor tale.
Află mai multe detalii și nu rata șansa de a te împrieteni cu viitorii tăi colegi.
Inspire Group vine în întâmpinarea susținătorilor diversității cu cea de a II-a editie a evenimentului Business Girls. Cele mai noi date de la Registrul Comerţului şi Ministerul de Finanţe, analizate de KeysFin, arată că nu mai puţin de 217.400 de femei sunt implicate în prezent în afaceri, în calitate de acţionari majoritari la societăţi comerciale active pe piaţa românească.
În mediul de afaceri local există un număr mai mare de manageri femei decât în majoritatea țărilor europene, chiar și în industriile percepute ca fiind ale bărbaților. Se remarcă o încercare a româncelor de a depăși statutul de mamă, soție, casnică și o dorință de a evolua profesional, de a se implica în domeniul antreprenorial precum și o întelegere mai profundă a conceptului de diversitate din partea companiilor.
Într-o lume a bărbaților, pentru a obține succesul, femeile tind să împrumute foarte multe dintre atributele culturii masculine, cum ar fi: înclinația către riscuri, orientarea spre rezultat și capacitatea de a lua decizii rapide. În ceea ce privește rolurile manageriale, acestea se bazează pe interacțiune și gestionare umană, iar elementele esențiale sunt chiar păstrarea calităților feminine și a autenticității. Capacitățile precum intuiția, echilibrul, flexibilitatea, creativitatea și gestionarea relațiilor interpersonale sunt calități de care o femeie trebuie să fie conștientă, pe care să le dezolte și mai ales să le puna în aplicare chiar dacă face parte dintr-un mediu de afaceri predestinat bărbaților.
Pe 16 iunie, la WeLoveDigital – Unirii, începând cu ora 9.30, ai întâlnire cu femei din managementul de top al unora dintre cele mai cunoscute companii din România, discuti cu modele feminine care au îmbinat cu succes planul profesional cu cel personal și afli impresii din perspectiva masculină despre diversitatea în mediul business.
“Prin ce se diferenţiază femeile manager?”, “Care sunt calităţile pe care o femeie ar trebui să le aibă pentru a reuşi în mediul de afaceri?”, " Cum să îți pui amprenta personală în cariera profesională?" și "Cât de importantă este diversitatea pentru succesul companiei?" sunt doar câteva dintre întrebările la care ne vor răspunde în cadrul evenimentului Viorica Laudescu, National Case Manager Carrefour, Adela Dan, scriitoare și publicitar cu experiență și Andrei Vulpescu, blogger cu peste 17 ani de experiență în presă.
Acceseaza link-ul pentru a vedea agenda completa si pentru a te înscrie gratuit la eveniment: http://inspiregroup.ro/business-girls/
Căutăm studenți colaboratori în regim part-time pentru postul de Agent de Vanzări !
Beneficii oferite:
- - bonusuri salariale atractive
- - abonament RATB
- - telefon mobil
- - mediu de lucru placut
- - training-uri specializate
Cerinte candidat:
- - studii superioare in curs sau finalizate
- - cunoasterea pachetului Microsoft Office
- - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente
- - cunostinte de economie/marketing
- - spirit de echipa si responsabilitate maxima
- - bun observator si atent la detalii
- - serios si dornic de a invata
- - comunicare orala buna si diplomatie
Candidatii interesati sunt rugati sa trimita urgent CV-ul la adresa: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Agenția de turism ALFA TRAVEL București caută tineri ce vor să se alature echipei noastre, pentru ca împreună să dezvoltăm noi proiecte !
Posturile disponibile sunt: Consultant Turism și Suport achiziții clienți noi.
Vă oferim 15 ani de experiență pe piață și o atmosferă care încurajează creativitatea și inițiativa fiecaruia în parte. Candidații trebuie să fie organizați, perseverenți, să interacționeze ușor cu oamenii, dar mai ales să fie siguri pe ei. Vă așteptăm alături de noi.
Trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Agenția de presă Mediafax angajează Help Desk Support !
Cerințe:
- Instalare Sisteme Operare, Microsoft Windows și/sau MAC OS stații de lucru și monitorizarea sistemelor
- Instalare software
- Diagnoză software și hardware testare/reparație sisteme, cablare structurată
- Mentenață calculatoare/laptopuri pe intervale prestabilite.
Tel: 0744525613
BUZZ!Camp ajunge și în București!
Săptămâna trecută am interacționat cu studenți din centrele universitare din Brașov și Sibiu, am cunoscut oameni valoroși pentru comunitățile lor și am pregătit studenții prezenți la eveniment pentru cei mai importanți angajatori. Acum ne pregătim pentru ediția de București a Buzz!Camp și vor urma alte 7 orașe unde vom promova dezvoltarea personală și construirea unei cariere, în detrimentul clasicului ”job”.
În București, BUZZ!Camp va avea loc la centrul de conferințe al ”Institutului Național de Statistică”. Peste 10 angajatori și-au confirmat deja prezența și au pregătit workshop-uri special gândite pentru anumite profile de participanți. Participarea la eveniment este GRATUITĂ, însă necesită o înscriere aici pentru rezervarea locului.
Te așteptăm la BuzzCamp București să îmbinăm teoria cu practica.
Unde? Institutul Național de Statistică, Bulevardul Libertății, nr.16.
Când? 3, 4 și 5 noiembrie începând cu orele 9:30.
Cum? Intrarea e GRATUITĂ, locurile LIMITATE. Aici vezi agenda și aici te înscrii la eveniment!
În fiecare zi vom avea conferințe, workshop-uri și fotolii de consiliere.
OCCIDENTAL CONSULTING - Firma a grupului IMOPLAZA SOLUTIONS - Angajeaza! - 15.06.2015
Cautam persoane talentate, dinamice, deschise, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile in domeniul PROGRAMARE si sa se dezvolte pe plan profesional. Puteti face parte din echipa noastra daca indepliniti cerintele de mai jos:
- Cunoastere HTML5;
- Cunoastere PHP;
- Cunoastere CSS3;
- Cunoastere PHP OOP;
- Cunoastere buna MySQL;
Beneficii angajat:
- salariu motivant;
- posibilitatea renegocierii salariului la intervale de timp prestabilite;
- cursuri de formare profesionala si/sau perfectionare platite;
- abonament de sanatate la o clinica medicala privata;
- mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere de programatori;
- dezvoltarea de proiecte software captivante si provocatoare;
- sediul companiei este situat la Victoriei, oferind un acces facil la toate tipurile de mijloace de transport sau la alte resurse (restaurante, magazine).
Mentionam ca orasul de lucru este Bucuresti si se poate asigura relocarea din alte orase.
In cazul in care indepliniti conditiile de mai sus si beneficiile mentionate vi se par atractive, va rugam sa ne trimiteti CV-ul dvs Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la urmatorul nr de fax: 021/410.79.84.
Horizon IT caută un Web designer talentat!
Vrei să faci parte dintr-o companie-lider în soluții SaaS și construcții de platforme e-commerce? Horizon IT își lărgește echipa cu un UX Architect !
Ai o minte creativă, iar HTML-ul și CSS-ul nu mai au secrete pentru tine? Impresionează-ne cu portofoliul tău ! La noi găsești o echipă tânără, un mediu de lucru dinamic și flexibil, bonusuri, acces la zone de relaxare și petreceri tematice. Detalii tehnice în link-ul de mai jos:
http://buzzjob.ro/display-job/1313/Web-Designer.html
Class IT are nevoie de un viitor Locotenent Sef Stelar :) Asadar, o sa-ti spunem exact ce cautam si ce oferim!
Pentru a te putea considera un cadet stelar valoros (doar oameni valorosi cautam) trebuie sa iti doresti sa ajungi la performanta maxima si sa iti asumi volumul de munca necesar acestei realizari. Asadar, esti determinat, implicat, dornic de rezultate si, in plus la toate, pasionat IT? Atunci da, vrem sa te cunoastem!
Cunnostinte si responsabilitati:
- Sisteme de operare, outlook, e-mail, wireless;
- Preluarea tichetelor si repartizarea acestora catre administratorii de sistem responsabili de rezolvarea acestora;
Ce iti oferim?
- toate conditiile pentru a deveni un expert in ceea ce iti place;
- suport pentru îmbunătățirea continua a cunoștințelor în cadrul unei echipe cu experiență de peste 10 ani în domeniu;
- expunere la clienți internaționali, proiecte variate și interesante;
- echipa tanara, lucru dinamic, atmosfera degajata;
-vei regasi in Class IT o companie care se gandeste la tine (evenimente trimestriale, team building, aniversari, campionat de karting);
-iti garantam corectitudine si performanta apreciata (medalii, trofee);
-sanse reale de promovare;
-stabilitate prin sustinerea unei cariere pe termen lung;
Cei interesati va rog sa trimita CV-ul la urmatoarea adresa de mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
SC Software Development Team SRL doreste sa angajeze un student de la specializarea informatica/automatica pentru postul de programator IT junior.
Tehnic:
1.Operator camera platou
2.operator camera teren
3.Inginer Sunet
4.Tehnician MCR
5.Tehnician/Inginer IT
6.Regizor de emisie(MCR)
7.Editor Montaj
Pe redactie:
1.Redactor
2.Producator
3.Moderator
4.Voice-over
De asemenea , televiziunea Univ.Hyperion, HypTv, are nevoie de 4 echipe de studenti pentru productia la cheie a emisiunilor care sa fie difuzate la Giga Tv, formate din:
1 cameraman
1 reporter
1 redactor
1 editor imagine
1 profesor coordonator
Inscrierile pentru aceasta colaborare, se fac la expertul TV
Cezar Soanca, tel 0744887885 ; e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Ultima actualizare (Marţi, 23 Octombrie 2018 20:43)